سرویس های آزمون
سرویس های خرید کارت
خرید کارت آزمون و پرداخت وجه - سوالات متداول
- از کارتهای اعتباری کدام بانک میتوانم جهت پرداخت وجه استفاده نمایم؟
- شما میتوانید از تمام کارتهای بانکهای عضو شبکه شتاب که رمز اینترنی آنها فعال شده است، استفاده نمایید و هیچ الزامی به یکی بودن بانک صادرکننده کارت اعتباری و درگاه پرداخت وجود ندارد.
- شماره پیگیری پرداخت چیست؟
- شماره پیگیری پرداخت، یک عدد منحصر به فرد( یکتا) ست که به هر سفارش اختصاص داده شده است. با این شماره شما میتوانید وضعیت خرید خود را پیگیری نمایید.
- توجه: شماره پیگیری پرداخت فقط در این سامانه معتبر بوده و در سامانههای دیگر( نظیر سامانه ثبتنام)مورد استفاده قرار نمیگیرد.
- توجه: شماره پیگیری پرداخت با کد پیگیری صادره از سوی درگاه پرداخت اینترنتی یا شماره خرید اعلام شده از سوی بانک، متفاوت است.
- شماره پیگیری پرداخت، یک عدد منحصر به فرد( یکتا) ست که به هر سفارش اختصاص داده شده است. با این شماره شما میتوانید وضعیت خرید خود را پیگیری نمایید.
- شماره پیگیری پرداخت را مشاهده ننمودم
- شماره پیگیری پرداخت به تمامی کاربران و درهنگامی که کاربر بانک مورد نظر خود برای پرداخت را انتخاب مینماید، نمایش داده میشود و تا زمانی تاییدیه مربوطه به "یاداشت نمودن شماره پیگیری پرداخت " تایید نگردید پرداخت انجام نمی گردد، تنها درصورتی شماره پیگیری پرداخت نشان داده نمیشود که ثبت درخواست کاربر با مشکل روبرو شده و کاربر برای پرداخت وجه آماده نمیگردد. در صورتی که پرداخت وجه انجام دادهاید، شماره پیگیری پرداخت به شما نمایش داده شده است.
- کارت اعتباری خریداری شده را مشاهده نکردم
- آیا از پرداخت موفق خود مطمئن هستید؟ در صورت اطمینان، با استفاده از شماره پیگیری پرداخت خود، به بخش «مشاهده مشخصات کارت» رفته و با ورود مشخصات فردی که در هنگام خرید ثبت نمودهاید، کارت خود را مشاهده نمایید. در صورتی که پرداخت شما ناموفق باشد، در این قسمت به شما پیامی مبتنی بر ناموفق بودن پرداخت وجه نمایش داده میشود
- چگونه میتوانم کارت خود را مجددا مشاهده نمایم؟
- با استفاده از شماره پیگیری پرداخت خود، به بخش «مشاهده مشخصات کارت» رفته و با ورود مشخصات فردی که در هنگام خرید ثبت نمودهاید، کارت خود را مشاهده نمایید.
- صورتحساب بانکی را دریافت کردهام و از کسر وجه مطمئن هستم اما کارت اعتباری را دریافت نکردهام.
- با استفاده از شماره پیگیری پرداخت خود، به بخش «مشاهده مشخصات کارت» رفته و با ورود مشخصات فردی که در هنگام خرید ثبت نمودهاید، کارت خود را مشاهده نمایید.
- بانک من SMS کسر وجه را برای تلفن همراه من ارسال نموده است اما در سایت پیام عدم موفقیت در پرداخت تراکنش را مشاهده کردم.
- در برخی موارد، در ابتدا وجه از حساب کاربر کسر شده اما به دلایلی فرآیند واریز وجه به حساب تکمیل نمیگردد و وجه به صورت خودکار به حساب داوطلب عودت داده میشود. در اینگونه موارد، کسر از حساب به صاحب حساب از طریق پیامک اطلاع داده میشود اما عودت وجه به دلیل صرف زمانی بین ۲ تا ۷۲ ساعت، بلافاصله به داوطلب اطلاع رسانی نمیشود. در صورتیکه در این سایت با پیغام عدم موفقیت در پرداخت مواجه شدید، منتظر بازگشت وجه تا ۷۲ ساعت به حساب خود باشید. در صورت عدم استرداد وجه، از پشتیبانی درگاه پرداخت انتخابی، مورد را پیگیری نمایید.
- در هنگام پرداخت وجه، ارتباط اینترنتی من قطع شد.
- با استفاده از شماره پیگیری پرداخت خود، به بخش «مشاهده مشخصات کارت» رفته و با ورود مشخصات فردی که در هنگام خرید ثبت نمودهاید، وضعیت پرداخت خود را بررسی نمایید.
- هنگامی که برای مشاهده کارت اقدام مینمایم، با پیغام « این مشخصات در سامانه موجود نیست » مواجه میشوم.
- زمانی این پیغام را مشاهده مینمایید که مشخصات فردی خود را دقیقا مطابق آنچه در زمان خرید کارت ثبت نمودهاید، وارد نمینمایید. با دقت بیشتر مشخصات فردی را ثبت نمایید.
- مشخصات کارت اعتباری دریافت شده از سامانه فروش کارت اعتباری اشتباه است و نمیتوانم با آن در سامانه ثبتنام، ثبت نام نمایم.
- ابتدا از خرید از کارت اعتباری خود برای آزمون مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید، شما در هنگام نوشتن یا خواندن مشخصات کارت اعتباری، آن را اشتباه خواندهاید. با استفاده از شماره پیگیری پرداخت و مراجعه به قسمت مشاهده مشخصات کارت، مجددا کارت را مشاهده نمایید. در هنگام خواندن اعداد حتما به تفاوتهای نگارشی اعداد لاتین 8، 5 و 3 و اعداد لاتین 1 ،4 و 7 و اعداد فارسی ۰ و ۵ دقت نمایید. در برخی سامانهها این اعداد شبیه به هم به نظر میرسند.