اطلاعیه ثبت نام و برگزاری آزمون زبان انگلیسی تخصصی دکتری سال ۱۳۹۷ (اسفند ماه)

بدینوسیله به اطلاع می رساند با یاری خداوند متعال، ثبت نام برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی تخصصی دکتری سال ۱۳۹۷(اسفند ماه) دانشگاه معارف اسلامی از دوشنبه ۲ دی ماه ۱۳۹۷ تا پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ انجام می پذیرد. لازم به تاکید است ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی در سایت دانشگاه به آدرس www.maaref.ac.ir صورت خواهد پذیرفت.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پورتال مذکور و پرداخت وجه با عنوان آزمون مربوطه اقدام و نسبت به دریافت سریال ۱۲ کارکتری اقدام نمایند.

نکته مهم: لازم به ذکر است آزمون مذکور در تاریخ پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰ صبح در محل دانشگاه معارف اسلامی در شهر قم برگزار خواهد شد.

شرایط متقاضیان:

  • دانشجویان دکتری دانشگاه معارف اسلامی
  • دانشجویان دکتری سایر دانشگاه ها (منوط به نامه معرفی توسط معاونت آموزشی آن دانشگاه به دانشگاه معارف اسلامی).

اقدامات لازم جهت ثبت نام:

داوطلب شرکت کننده در آزمون باید موارد زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

الف)  کارت خرید اعتباری آزمون زبان انگلیسی تخصصی دکتری سال ۱۳۹۷(اسفند ماه) به مبلغ ۷۰۰.۰۰۰ ریال معادل هفتصد هزار تومان را از طریق قسمت خرید کارت و پرداخت وجه در سامانه پذیرش پورتال این دانشگاه تهیه نموده و پس از پرداخت نهایی وجه آزمون، سریال ۱۲ کاراکتری مربوطه را دریافت نمایید.

ب) پس از خرید کارت و دریافت سریال ۱۲ کاراکتری به قسمت ثبت نام آزمون در سامانه پذیرش مراجعه نمایید و توسط سریال مذکور نسبت به ثبت نام و تکمیل تقاضانه اینترنتی آزمون زبان انگلیسی تخصصی دکتری سال ۱۳۹۷ (اسفند ماه) اقدام کنید؛ مراحل و اطلاعات تقاضانامه اینترنتی را تا انتها کامل کرده و حتما کد رهگیری را دریافت و تا انتهای مراحل آزمون نزد خود نگهداری کنید (تا زمانی که کد رهگیری را دریافت نکرده اید، ثبت نام شما تکمیل نگردیده است).

نکته مهم: دانشجویان سایر دانشگاه ها جهت شرکت در این آزمون می بایست فایل نامه معرفی داوطلب توسط معاونت آموزشی آن دانشگاه را به صورت اسکن شده در سامانه ثبت نام بارگزاری کنند.

تذکرات مهم:

۱-  لازم است متقاضیان گرامی در بازه زمانی ثبت نام به سامانه پذیرش دانشگاه مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

۲- داوطلبان فقط درباره زمانی ثبت نام می توانند نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت ‌نامی خود اقدام نمایند.

۳- وجه پرداختی در صورت انصراف یا غیبت در آزمون به هیچ وجه عودت داده نمی شود و جهت شرکت در آزمون بعدی می بایست مجدداً وجه مربوط به ثبت نام پرداخت گردد.

۴- جهت دریافت منابع پیشنهادی آزمون با در دست داشتن فلش یا یک عدد دی وی دی خام، به کارشناس آموزش دکتری، جناب آقای مهربخش (شماره تماس ۰۲۵۳۲۱۱۰۲۰۱) مراجعه نمایید.

۵- امکان اضافه شدن منابع نیز وجود دارد؛ در صورت اضافه شدن منابع، اطلاع رسانی خواهد شد.

۶- این آزمون، داخلی می باشد و فقط مخصوص دانشجویان دکتری است.

خرید کارت و پرداخت هزینه آزمون

تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.