اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد «مدرسی معارف اسلامی» و «توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی» سال ۱۴۰۰

با سلام و عرض تبریک به پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی در رشته‌های «مدرسی معارف اسلامی» و «توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی» (ورودی مهرماه ۱۴۰۰)، بدینوسیله اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به ترتیب رشته / گرایش و نام خانوادگی به شرح جداول ذیل (قابل مشاهده در انتهای خبر) اعلام می‌گردد.

 

پذیرفته‌شدگان نهایی (برادران و خواهران) می‌بایست پس از آماده کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ به سامانه ثبت‌نام غیرحضوری دانشگاه معارف اسلامی (گلستان) مراجعه و مدارک لازم را مطابق با فایل راهنما، بارگذاری و اطلاعات مورد نظر را تکمیل نمایند. بدیهی است عدم مراجعه و بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان)، در تاریخ مقرر، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و فرد بعدی جایگزین خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد بود.

 

لطفاً از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیداً خودداری نمایید؛ در صورت هر گونه سؤال در زمینه ثبت‌نام غیرحضوری با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۱۲ ـ ۰۲۵ (آقای روستا) یا ۳۲۱۱۰۲۲۴ ـ ۰۲۵ (آقای حسینعلی‌پور) تماس حاصل فرمایید. (لازم به ذکر است دانشگاه تا ۵ شهریور ۱۴۰۰ تعطیل می‌باشد؛ در صورت داشتن هر گونه سؤال یا درخواست، از این تاریخ به بعد تماس حاصل فرمایید).

 

لازم به ذکر است ثبت‌نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت‌نام نهایی منوط به اعلام نظر نهایی گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و احراز سایر شرایط می‌باشد.

 

پذیرفته‌شدگان محترم، در صورت هرگونه سؤال، ابهام یا درخواست در مورد ثبت‌نام و همچنین دوره کارشناسی‌ارشد در دانشگاه معارف اسلامی می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۱۲ ـ ۰۲۵ آقای روستا (کارشناس آموزش)، تماس حاصل فرمایند.

 

مدارک لازم جهت بارگذاری برای ثبت‌نام ورودی‌های کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰:

۱. واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب دانشگاه معارف اسلامی و بارگذاری رسید پرداخت؛ قابل پرداخت از طریق سامانه یکپارچه پرداخت وجوه خدمات سایت دانشگاه معارف اسلامی.
۲. تصویر اصل مدرک تحصیلی سطح دو؛ در صورت آماده نبودن اصل مدرک سطح دو، تصویر گواهی مبنی بر اتمام سطح دو همراه با معدل کل و تکمیل فرم تعهد مبنی بر ارائه اصل مدرک سطح دو و بارگذاری آن، برای ثبت‌نام موقت، الزامی است. دریافت فرم تعهد تحویل مدرک

تذکر ۱: پذیرفته‌شدگان می‌بایست حدکثر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ سطح دو خود را به اتمام برسانند.
تذکر ۲: افرادی که هنوز سطح دو خود را تکمیل نکرده‌اند، فرم تعهد مبنی بر ارائه اصل مدرک سطح دو را بارگذاری نمایند.

۳. تصویر اصل گواهی مبنی بر اتمام پایه ده کتبی (مخصوص برادران)؛ (افرادی که پایه ده کتبی خود را به اتمام نرسانده‌اند، دو ترم تحصیلی فرصت خواهند داشت).
۴. اسکن عکس (۴*۳) (رنگی، جدید با زمینه سفید).
۵. تصویر تمام صفحات شناسنامه (وجود صفحه توضیحات الزامی است).
۶. تصویر کارت ملی (پشت و رو).
۷. تصویر اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید (مخصوص برادران).
۸. تصویر مدارک ایثارگری (مخصوص افرادی که از سهمیه استفاده کرده‌اند).
۹. تعهد محضری مبنی بر تعهد تحصیل در دانشگاه معارف اسلامی.

این تعهدنامه از هر دفتر خانه‌ رسمی (قم و شهرستان) قابل قبول است. برای دریافت نمونه تعهدنامه کلیک کنید. Word / PDF
تذکر: این تعهدنامه می‌بایست بر روی سربرگ دفترخانه‌های رسمی تایپ و مهر و امضاء گردد.

۱۰. تکمیل فرم توانمندی‌ها و بارگذاری آن در سامانه. دریافت فرم توانمندی‌ها
۱۱. تکمیل فرم خوابگاه (مخصوص خواهران غیربومی که متقاضی خوابگاه می‌باشند). دریافت فرم خوابگاه
۱۲. تکمیل فرم تعهد گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها. دریافت فرم تعهد گزینش
۱۳.
یک فقره چک در وجه دانشگاه معارف اسلامی یا سفته، برای تضمین تعهدات (ده میلیون ریال، بدون تاریخ)؛ چک تضمین یا سفته، پس از فارغ‌التحصیلی، به دانشجو برگردانده می‌شود. (صاحب چک، فردی به غیر از خود دانشجو نیز می‌تواند باشد).

توجه: فرم‌های مربوط در مدارک را پس از پرینت و تکمیل، با رزولوشنdpi 150، اسکن (رنگی) و سپس بارگذاری نمایید.

 

مدارکی که پذیرفته‌شدگان نهایی می‌بایست به صورت حضوری و پس از بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان) و حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۰ به کارشناس آموزش کارشناسی‌ارشد دانشگاه (آقای روستا) تحویل دهند:

الف) پرینت فرم نهایی ثبت‌نام غیرحضوری.
ب) اصل مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه.
ج) اصل گواهی مبنی بر اتمام پایه ده کتبی (مخصوص برادران).
د) اصل تعهدنامه محضری.
ﻫ) چهارقطعه عکس ۳*۲ و یک قطعه عکس ۴*۳ (جدید، رنگی، با زمینه سفید و پشت‌نویسی شده)
و) تحویل یک فقره چک در وجه دانشگاه معارف اسلامی یا سفته، برای تضمین تعهدات (ده میلیون ریال، بدون تاریخ)؛ چک تضمین یا سفته، پس از فارغ‌التحصیلی، به دانشجو برگردانده می‌شود. (صاحب چک، فردی به غیر از خود دانشجو نیز می‌تواند باشد).

 

تذکرات مهم

۱. شروع کلاس‌ها، از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ می‌باشد و عدم حضور دانشجو در کلاس (حضوری یا مجازی، مطابق با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا)، غیبت محاسبه خواهد شد.
۲. پذیرفته‌شدگانی که سطح دو خود را نمی‌توانند تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به اتمام برسانند یا قصد انصراف دارند، با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۱۲ ـ ۰۲۵ (آقای روستا)، تماس حاصل نمایند و موضوع را اطلاع دهند تا افراد ذخیره، جایگزین گردند؛ لازم به ذکر است عدم بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری در تاریخ مقرر نیز به منزله انصراف بوده و هیچ اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.
۳. در صورتیکه سطح دو فرد پذیرفته شده، تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به اتمام نرسد و برای ثبت‌نام اقدام کند، مطابق با قوانین وزارت علوم با او برخورد خواهد شد (اخراج، جریمه و …).
۴. در هر زمان مشخص شود داوطلب پذیرفته شده حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط عمومی و یا اختصاصی نمی‏‌باشد، در هر مرحله (ثبت‌نام، شرکت در آزمون، پذیرش، حین تحصیل در دانشگاه و…) از ادامه کار محروم خواهد شد.
۵. کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی بعد از ثبت‌نام قطعی، می‌بایست در جلسه توجیهی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان جدیدالورود (برادران و خواهران) شرکت نمایند (حضوری یا مجازی، مطابق با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا)؛ زمان و مکان این جلسه، متعاقباً اعلام خواهد شد. شرکت در این جلسه برای تمامی دانشجویان جدیدالورود الزامی می‌باشد.
۶. دانشجویان جدیدالورود غیربومی خواهر متقاضی خوابگاه، می‌بایست هنگام ثبت‌نام مجازی، نسبت به تکمیل فرم مربوط به خوابگاه اقدام نمایند.
۷. در صورت هر گونه سوال یا ابهام در زمینه خوابگاه یا فرم توانمندی‌های دانشجویان، با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۰۶۱۰ ـ ۰۲۵ و ۳۲۱۱۰۵۵۳ ـ ۰۲۵ (امور دانشجویی و فرهنگی) تماس حاصل فرمایید.

 

برای مشاهده اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

 

برادران                                            خواهران

 

 

توجه: برای اطلاع از اینکه در لیست ذخیره قرار دارید یا خیر، می توانید با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۰۲۱۲ ـ ۰۲۵ ، ۳۲۱۱۰۲۲۴ ـ ۰۲۵ و ۳۲۹۰۲۶۱۲ ـ ۰۲۵ تماس حاصل فرمایید. (لازم به ذکر است دانشگاه تا ۵ شهریور ۱۴۰۰ تعطیل می‌باشد؛ در صورت داشتن هر گونه سؤال یا درخواست، بعد از این تاریخ تماس حاصل فرمایید).

 

سامانه ثبت‌نام غیرحضوری دانشگاه معارف اسلامی (گلستان)

 

سامانه یکپارچه پرداخت وجوه خدمات

 

فایل راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.