اعلام زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه آزمون ورودی دکتری ۱۳۹۳

ضمن عرض سلام و تبریک پیشاپیش به مناسبت میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد صلی الله علیه و آله، به اطلاع می‌رساند مصاحبه علمی کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول طبق جداول ذیل در دانشگاه معارف اسلامی برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول باید طبق برنامه زمان‌بندی شده در محل دانشگاه به شرح بند ۶ (بخش تذکرات)، برای انجام مصاحبه حاضر شوند. بدیهی است عدم حضور در زمان اعلام شده به منزله انصراف از آزمون تلقی خواهد شد. این مصاحبه، علمی / عمومی بوده و مصاحبه در حد منابع آزمون کتبی انجام خواهد شد.

* مدارک لازم :
– داوطلبانی که عکس، اصل فیش واریزی، مدارک مربوط به استفاده از سهمیه و یا فرم تعهد تحویل مدارک ناقص را تحویل نداده اند، ملزم به ارائه آنها در روز مصاحبه خواهند بود. در غیر این صورت حق شرکت در مصاحبه را نخواهند داشت.
– تحویل رزومه کامل فعالیت‌های علمی، تحقیقی، پژوهشی ، اجرایی و کپی مدارک مثبته در زمان برگزاری مصاحبه (جهت دریافت فرم رزومه اینجا را کلیک کنید).
– کلیه داوطلبان می بایست یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد و یا سطح ۳ را برای روز مصاحبه همراه خود بیاورند.

توجه :

هر کدام از فعالیت های علمی و پژوهشی (کتاب، مقاله و …)، اجرایی، تبلیغی و فرهنگی داوطلبان دارای امتیاز مربوط به خود در مصاحبه است و تنها در صورتی این امتیاز محاسبه می شود که فرد، مدارک مورد نظر را ارائه کند. صرف نوشتن در رزومه و یا اعلام شفاهی و موکول کردن ارائه مدارک به روزهای بعد از مصاحبه، امتیازی را برای داوطلب به همراه نخواهد داشت.

* تذکرات مهم :
۱. داوطلبانی که مدارک اعلام شده جهت ثبت نام در مصاحبه را در تاریخ مقرر تحویل نداده اند، به هیچ عنوان حق شرکت در مصاحبه را نخواهند داشت. لازم به ذکر است افرادی که مدارک را به طور ناقص ارائه کرده اند، مصاحبه شان منوط به کامل کردن مدارک در روز مصاحبه است.
۲. زمان‌های اعلام شده برای مصاحبه قطعی بوده و عدم حضور در زمان اعلام شده به منزله انصراف از آزمون تلقی خواهد شد.
۳. داوطلب می بایست یک ساعت قبل از زمان مصاحبه علمی، برای انجام مصاحبه عمومی (زبان انگلیسی و ادبیات عربی) و همچنین امور مقدماتی از جمله تحویل دادن فرم رزومه و … در محل مصاحبه حضور داشته باشد. لازم به ذکر است فقط داوطلبانی از گرایش قرآن و متون اسلامی که در روز سه شنبه ۱۶/۱۰/۹۳ مصاحبه دارند، می بایست در صبح روز چهارشنبه ۱۷/۱۰/۹۳ نیز جهت مصاحبه عمومی در محل مصاحبه حاضر باشند.
۴. افرادی که قصد استفاده از سهمیه (هیات علمی، ایثارگران و رزمندگان) را دارند، ملزم به ارائه مدارک لازم در روز مصاحبه می-باشند. در صورت عدم ارائه مدرک، سهمیه آنها لحاظ نخواهد شد.
۵. در صورت داشتن هرگونه سؤال درباره نحوه برگزاری مصاحبه و … می توانید با شماره تلفن های ۳۲۹۰۵۱۳۰-۰۲۵ (داخلی۱۵۳ آقای هاشم زاده برای گرایش های تاریخ و تمدن اسلامی و انقلاب اسلامی) و (داخلی ۱۶۷ آقای عالیشاهی برای گرایش های اخلاق اسلامی، قرآن و متون اسلامی و مبانی نظری اسلام) تماس حاصل فرمایید.
۶. محل برگزاری مصاحبه کلیه گرایش ها، در ساختمان معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی به آدرس: قم، خیابان صفاییه، روبروی دفتر مقام معظم رهبری، معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی؛ (تلفن : ۳۷۷۳۴۳۲۷-۰۲۵ و ۳۷۷۳۴۳۲۸-۰۲۵) می باشد.
۷. در صورت مشاهده زمان و مکان مصاحبه خود، حتماً پیامک با متن ذیل را به شماره ۳۰۰۰۱۰۱۱۶۶ ارسال نمایید.
a + نام + نام خانوادگی + گرایش
نکته : حرف a در ابتدای متن پیامک آورده شود.

 

جدول زمان بندی مصاحبه علمی دکتری ۱۳۹۳
 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.